close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

טיפים למציאת מתנות למשרד

מערכת שורשכ אדר ב, תשפב23/03/2022

תוכלו למצוא מגוון עשיר ורב של מתנות המתאימות לסביבה המשרדית והביתית, והכול במחירים משתלמים במיוחד ובמשלוחים מהירים עד הבית

תגיות:
צילום: freepik

אדם הקרוב ללבכם התקדם או התקדמה אל משרה חשובה ובכירה? קולגות למשרד עוזבים את מקום העבודה ואתם מעוניינים להוקיר את התקופה הנהדרת שחוויתם יחדיו? או אולי אחד מעובדיכם הצטיין או הצטיינה וחשקה נפשכם להודות להם על המאמצים הרבים שהשקיעו?

במרוצת הזמן, אנו יכולים לפגוש במגוון רחב של סיבות ונסיבות משמחות אשר יובילו אותנו לחפש אחר מתנה לאיש או אשת מקצוע הקרובים ללבנו. במציאת מתנות כמו שבמציאת מתנות, החיפוש עד מהרה, מתגלה כמלאכת מחשבת של ממש.

הנושא הראשי של המתנה
הקו שעשוי להנחות ולהכווין אותנו נכונה, עובר קודם כל

צילום: freepik
בסיבה שהובילה אותנו לחפש אחר מתנה.

כך למשל, כאשר קולגה מתקדם למשרה בכירה יותר, ניתן לחפש אחר משחקי מנהלים שונים אשר יכולים לעטר את השולחן ולהוות חלק בלתי נפרד מן הקו העיצובי. זוהי מתנה למשרד נהדרת ומעוצבת, וגם כזו שהופכת את מלאכת החיפוש להרבה יותר קלה ופשוטה.

אם מדובר בעובד או עובדת מצטיינים, הרי שאין צורך לעבור הרים וגבעות כדי למצוא רעיון נכון. לרוב מתנות שכאלו יכולות לבטא את הוקרתנו דרך קונספטים פשוטים ופופולריים כגון סלסלת ממתקים ויין משובח, שוברים ליום כיף ועוד.

הקדשה אישית כשדרוג לכל מתנה
אמנם אין מדובר בבן משפחה או בחבר ילדות, אך הקולגות שלנו למקום העבודה מבלים עמנו פרקי זמן בלתי מבוטלים, ואט אט הופכים להיות חלק חשוב מחיינו.

כאשר מדובר בקולגה שעוזב, הרי שמדובר במאורע המביא עמו רגשות רבים. דרך נפלאה ופשוטה אשר יכולה לשדרג ולהעצים כל מתנה, היא באמצעות שילובה של הקדשה אישית המגיעה כחלק מן השי.

ישנם אתרי מתנות רבים המציעים חריטה על גבי המוצר, באופן המאפשר להפוך את הברכה לחלק אינטגרלי מתוך המתנה.

נוחיות בזמן עבודה
עבודה משרדית אמנם איננה מתאפיינת במאמצים פיזיים כבירים, אולם היא בהחלט מביאה עמה את עומסים המצטברים על גבי הגב העליון והתחתון, וזאת לאור הישיבה הממושכת.

מנח גוף שאיננו נכון, ישיבה באופן כפוף וכן הימצאותנו בתנוחה סטטית לאורך זמן רב, כל אלו באים לידי ביטוי בכאבי כתפיים, גב, צוואר וכאבי ראש.

ניתן לקחת את הרעיון עבור המתנה, לכיוונים שנועדו יותר למען נוחיותו או נוחיותה של מקבלי השי. כרית ישיבה אורטופדית לשם הדוגמה, יכולה להוות דרך נפלאה ויעילה אשר תהפוך את שהותם של יושבי המשרד לנעימה וללא כאבים.

מציאת מתנות באורו-טריידינג
אתר אורו-טריידינג מתנות מקוריות, מתמחה במציאת מוצרים מקוריים, מבדרים, יעילים ושחושבים מחוץ לקופסה.

באתרה של החברה תוכלו למצוא מגוון עשיר ורב של מתנות המתאימות לסביבה המשרדית והביתית, והכול במחירים משתלמים במיוחד ובמשלוחים מהירים עד הבית.

מחסני החברה יושבים ברעננה, ולכן כל רוכש ורוכשת המבקשים לבצע איסוף מהיר, יכולים לתאם את ההגעה אל המחסנים בזריזות וביעילות.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה